Samen zijn we sterker dan 1

beginnershulp

Share

Mystic

WFA Points : 77138
    WFA Reputation : 15

beginnershulp

Post  Mystic on Thu Feb 18, 2010 6:59 am

Beginnershulp

Alle spelers onder de 5000 punten (punten aantal is te veranderen) hebben recht op hulp van een hoger geplaatste speler 15000+ punten. Dit houdt in dat deze hogere spelers ieder een verplichting hebben om 1 beginner te helpen, grondstoffen sturen, een minimum van 150 k aan grondstoffen.

even samengevat:
    speler 2500- punten krijgt een speler 10000+ punten als begeleider.

Mochten mensen het hier mee eens zijn of verandering erin willen zeg het maar, ik wil het ook best managen als het wordt uitgevoerd, oftewel de aanvragen voor beginners hulp te verwerken.

mochten iedereen over dit punten aantal zijn dan kunnen de punten en regels eventueel worden bijsteld, maar denk dat we het dan prima zelf kunnnen.

Mister X
    Admin

WFA Points : 77133
    WFA Reputation : 0

Re: beginnershulp

Post  Mister X on Fri Feb 19, 2010 12:15 am

Hier even mister x,

Dat we met punten kunnen gaan werken is mij prima en elkaar helpen lijkt me duidelijk ik doe zoveel mogelijk iedereen helpen. Maar we staan met onze alliantie gewoon ook duidelijk op de kaart. Wij helpen waar mogelijk. Om rangen te geven mag een ieder aangeven. Voor nu zijn we allemaal lid en hebben dezelfde rechten. laat iedereen zijn mening geven dan komen we er heus uit.

mister x

gangsterman

WFA Points : 77094

Post  gangsterman on Sun Feb 21, 2010 4:18 pm

vind het wel een goed idee om idd een soort van beginnershulp op te zetten, maar dan we begeleiders die dit ook willen. ik vind het prima om op zo'n manier een ander te helpen (zolang er maar geen 150K per dag heen gaat als je snapt wat ik bedoel;))

wat betreft rangen vind ik het perdoonlijk overbodig, zoals misterX al aangeeft, we zijn allemaal lid van de alliantie en in principe allemaal even waardevol. dus rechten zou ik gelijk houden, mischien alleen een schifting wie er nog "beginnershulp" krijgen.

gr timo

cornelis

WFA Points : 77079

Post  cornelis on Tue Mar 23, 2010 12:48 pm

ben het er ook mee eens en ik zou graag iemand willen helpen.
    Maar die rangen gelijk houden, iedereen heeft evenveel rechten naar mijn mening.

Sponsored content

Post  Sponsored content

Current date/time is Tue Jul 17, 2018 5:09 am