Samen zijn we sterker dan 1

Vloot opbouw

Share
    Teuvo

WFA Points : 76080
    WFA Reputation : 15

Vloot opbouw

Post  Teuvo on Thu Mar 18, 2010 3:26 am

Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede vloot opbouw. Ik kom overal soort formules tegen maar iedereen heeft wel iets anders. ik wil in iedergeval weten wat nu een basis is en welke eenheden nou goed zijn tegen een ander eenheid.

Hopelijk kunt iemand me helpen!

Gr,
    Teuvo
    Teuvo

beetje jammer

Post  Teuvo on Fri Mar 19, 2010 8:23 am

Ik moest mijn vraag op het forum posten maar heb nu nog geen reactie, ik weet niet hoe actief iedereen is maar mijn post is nu 5x bekeken .....

TimmeyNL

WFA Points : 76108

Re: Vloot opbouw

Post  TimmeyNL on Fri Mar 19, 2010 3:10 pm

Ik heb niet echt een formule ofzo, maar het werkt voor me.
    Pas een vloot gaan bouwen als je je gebouwen een beetje op orde hebt, dat zijn namelijk punten die ze niet meer af kunnen pakken en het levert resources en kortere bouwtijden op.
    Ik doe niet aan KV, LG en ZG, begin gelijk aan grote vrachtschepen en kruisers.
    Met een stuk of 20 - 40 kruisers kan je al aardig wat noobs raiden. Met dat geld kan je dan verder onderzoek doen en slagschepen gaan bouwen. Daar bestaat mijn vloot in Andromeda voornamelijk uit, in uni 10 ben ik nog niet echt aan vloot bouwen toegekomen.

Als je wat verder bent kan je gaan investeren in Interceptors en vernietigers. Die zijn een stuk taaier dus je zal dan ook minder verliezen hebben bij aanvallen, da's altijd mooi.

Maar goed, misschien doe ik het helemaal fout en kan iemand je hier vertellen hoe het wel moet Razz
    Teuvo

Vloot

Post  Teuvo on Sun Mar 21, 2010 2:01 am

Hoi Hoi,

bedankt voor je reactie!
    Ik hoor dat je altijd een combinatie moet maken van vrijwel ieder aanvalseenheid.
    Maar ik weet niet hoe ik die berekening zou moeten zien, de ene zegt bijvoorbeeld weer: 1 kruiser per 12 lichte gevechtsschepen.

TimmeyNL

WFA Points : 76108

Post  TimmeyNL on Sun Mar 21, 2010 7:51 am

Teuvo wrote:Hoi Hoi,

bedankt voor je reactie!
    Ik hoor dat je altijd een combinatie moet maken van vrijwel ieder aanvalseenheid.
    Maar ik weet niet hoe ik die berekening zou moeten zien, de ene zegt bijvoorbeeld weer: 1 kruiser per 12 lichte gevechtsschepen.

Lichte gevechtsschepen zijn wel goed voor kannonnevoer. Die gaan eraan voordat je kruisers enzo geraakt worden. Hoe die verhouding ligt zou ik niet weten..

Sponsored content

Post  Sponsored content

Current date/time is Tue Jul 17, 2018 5:18 am